HTML

Tusványos

Tusványos az évről-évre megismétlődő teremtésaktus, ami filozófiai képtelenség, de nem ez az egyetlen furcsaság benne. Például Tusványoson sosincs hétfő, ami jól jelzi, hogy 2011. július 19–24. között is kizökken az idő a hétköznapok körlogikájából.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

2010.07.23. 21:57 tempetőfi

Királynő

Már a hét elején bejelentettem a kollégáknak, hogy tőlem egész héten csápolhatnak terepmunka címszó alatt, de a péntek este az enyém, akkor énekel Rúzsa Magdi, szívem csücske.

 

A kollégák el is fogadták a direktívát, egész héten csápoltak terepmunka örve alatt, pénteken viszont megértően bólogatva bocsátottak utamra, nem mertek szólni egy szót sem.

 

Ugyanis én Rúzsa Magdiért rajongok, a szó csitris értelmében, és ezt nem is szégyellem, anno az Eurovíziós Dalfesztivál alkalmából végre egyszer értelmét láttam annak, hogy szomszédos állam polgára vagyok, nyomtam az sms-t ezerrel.

 

Fura a lány szőkén, mondta mellettem egyik barátom, nem érdekel, válaszoltam, kissé meghízott, jegyezte meg a kolléganőm, nem érdekel, válaszoltam. Az sem érdekelt volna, ha Magdi kitérgyesedett mackónadrágban, tollseprűvel a kezében hátraszaltózik – amíg énekel.

 

Ezért a hangért éltem a héten, ez a hang adott értelmet a sok át nem ivott éjszakának, remélem, az asszony a távolból megbocsájtja.

 

A koncert hangulatáról talán elégséges annyit megjegyezni, hogy még olyanok is teli torokból üvöltötték a „Highway to hell”-t, akik egyébként csak egy átivott szilveszteréjszaka hajnalán mennek át ácéistennyiladécésbe, poénból.

 

Azért néha leült a buli, jegyzem meg halkan, de ez sem érdekelt, amíg Rúzsa Magdi énekelt, viszont azt a dobost rúgják ki, egy dobosnak nem harcosnak kell lennie, hanem pontosnak.

 

Még egy picit kivárok, amíg Rúzsa Magdi lemezre énekel néhány órányi anyagot, és akkor a hosszú autóutakra tartogatott Queen CD-ket lecserélem.

 

Hiszen van nekünk saját Királynőnk.



tempetőfi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tusvanyos.blog.hu/api/trackback/id/tr432171908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása